Forever Young

aku happy coz aku dpt kauu ! :)
Tuesday, April 19, 2011 ? 0 Atashinchi ?

hey2 and assalamualaikum ! :)


hurmmm...nie nak cite sal kawan baik akuu ! :)
diaaa nieee org nyeee tegass la jugakk ! huhu
Dia laki ehh..bkan girl huhu.
kalu dia buat sesuatu perkara berfaedah mesti bersungguh !
kalu dia marah ambisss tea laaa ! haha :P
dia nie sometimes malu2 sometimes takk ! ish3..
Aku nie mmg suke kwn ngan diaa !
sbb dia buakk aku happy kalu time aku nangis mesti dia tnye and pujukk aku !

Aku suke kawn dengan diaa sbb dia baik ,cewaahhh ! haha
and dia ambik thu hal akuu ! mcm muke aku moyok !
dia mesti tnyeee ! (ehh...tasya bkpe muke u bla3) \mls nk taip pjg2/ :)
dia nie ramai peminat kat sekolah ! coz dia hensem ! MAYBE heee ! :)
Dah la pandaii ! fuhh tak sangka aku dpt kwn baik cm nieee !

aku kalu sehari ngajukk mesti x tegur ngan diaa ! tpi kdg selpas kejap je ngajukk ,
aku ckp2 dgan diaaa ! ish3 pelikk laa tasya niee...
Kalu dia tersilap buat sesuatu perkara kat akuu....
mesti dia akan mintak maaf selalu ! huhuhu
kalu aku tak layan diaa sehari jugakkk !
mesti laaaa diaaa tnyee tak sah kalu x tnyerr ! hahaha

dia ckp, [Awak adalah kwan terbaik yg pernah saye adeee]
diaa ckpp cam tuu ! aku sengeh sampai telinga !! hehehe... :D
dan aku ckap [sye syg awk sebgai kwan baikk syeee] ! :)
fuhh..malu and bedebar gileww timee tuu ! :D
hurmm.. I HOPE I GET A BESTFRIEND LIKE U AFIF ! :)

byee...you'll alyways be my favourite :]
kk...byee/assalam..

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction