Forever Young

ehh..suke2 hati kauu je kann !
Wednesday, April 20, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Apehal ngan budak nie :/

hoho..assalamualaikum ! :)

niee dkt fb tkdie aku chatting ngan budax nie lam fb !
tngkk tuu mcm2 dia tulis mase aku chatting ngan dia,
niee aku geram nieee..dia nk tumbuk kwn aku!
suke2 hati kauu jeww...,
eleh..aku nk tngk je kau berani ke tak nk tumbuk kwan akuu ! :P
aku thu lah kau dengki annn !
ckp jeee la wehhh.. :3

tkabis2 budak nie nk cri gaduh ngan org !
kau nie ade masalah kew?
atau kau skit mentel?
ish3...ehh..dulu bole la kau famous kat sekolah,
tpi sekarang dh ramai benci kauuu..kau thu x ?
o0o..xthu niee aku nk ckp laa nieee ! :P
sbb kau nie gedik and meneben .. !! huhu
and satu agii aku nk pesan jgn kacau KAWAN aku tuuu..
kalu kau kacau, jage kauuu !
x pasal2 comment sorg2 yg bnde x logikk langsung !
haha..kau ade masalah laaa ! pegi hospital skunk jugakk
kalu xnk pegi tkper ..aku x hlg ! :P

kk..nie jeee pesanan untuk budakk gedikk kat dlm sekolah akuu !
byeee/asslamm !

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction