Forever Young

fuhhh..x der harapan dah ! :3
Sunday, April 24, 2011 ? 0 Atashinchi ?

heyy..and salam !

hurmm ...tkdie sekolah aku lawan bola baling
peringkat daerah dungun kat tanjung pati !

mula2 lawan ngan sk batu 7, dia mng !
2-1 kott.. tngk care dia main x la hebatt mane ponn ! :)
hak nie yg kedua,sekolah aku lwn ngan sekolah jerangau..
ishhhh..x thn aku main dgn sekolah dia..
asyik2 nak marah je keje,.
ckp laa yg sekolah aku main kasar,..eleh
sekolah kau bajet x main kasar?
lepastu mng 3-1 sekolah aku yg mng !
yg last niee,aku lwn ngan sekolah TUAN RUMAH .
iaitu..tanjung patii,.
dia main xlah hebat sngatt ..
semua team dia bagi bola dkt jersi no 2 tuu..
napeee tkut ke nak shuttt,,,hahaha
aku just rilekk jeeee..

patuu seri 3-3..kira2..dia yg mng bole gi saimel final
sbb sekolah aku mula2 lwn dh kalah 1 mata jeee..
patu 3..3 jadi 5 kannn !
sekolah dia mula lwn 1 jugakk kot..
patu 2 patu 3..dahhh jadi 6 !
kurang satu mata je kan ...
patuuu xdpt gi separuh akhir :(
semua team2 aku nangisss... !
dah tak der harapan dahh nk buat camneee..
sbb team aku semua nye darjah 6 so,thun dpn dh tkder
untuk teruskan bola baling..jadi serahkan pade darjah 5 pulakk..
untuk thun yg akan dtg !
gud luck yaahhh...do the best for SK SERI PAKA !
selamat berjuang !
kamiii dah tkdpt dh mainnn ! :(

kk..byeee/assalamualaikum !


Extended Network Banners

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction