Forever Young

Akhirnya , Selesai .HUH ~!!
Friday, August 5, 2011 ? 0 Atashinchi ?
Assalamualaikum,:)



Semua sihat..Arini dah 5 ramadhan dh kan..kjap je kan,
Kelmarin,kat sekolah aku ngan dia bls surat.
Aku yg start,Aku tulis srt untuk dia kul 5.30 pagi
sbb teringat kat dia aku tulis jugak srt.
Kat lam kertas tu aku cume Mintak maaf jew,
Last2 dia balas balik..''dah maafkan mase zaman firaun buat kerepek lagi''
Apelahh..haha,suke aku bace kau balas..

Setiap kali aku sruh kawan aku cakap kat kau,
Yg aku nk mitak maaf mesti kau x accept..Kenape eh ?
Dgn srt jugak la nk mitak maaf kat kau,,
Nk face to face maluu,,Sbb kau ex aku kan.Humm
Malu dgn kesilapan yg aku buat kat kau,
Btw aku suke kau maafkan aku,,
Aku nk kite damai jeee,,
Tak nak la musuh2 niee,,
Dengan nasihat kau tu,aku x akan buat lagi dah
kk..:)

You will be my friend Razin zakwan b.zamri :>
Wish you know i always see you,everywere n everytime :)

Thanks for believing me ,

Labels:



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction